Перегляди за останній місяць

9 клас

Завдання для учнів  9-го класу на час карантину

Одягни маску та дихай спокійно!

Шановні учні, приєднуємося до проєкту "Одягни маску та дихай спокійно"!
Вчителями трудового навчання запущено новий проєкт для учнів, колег, батьків! Наша програма з трудового навчання дозволяє, вчителям трудового навчання, вносити зміни в залежності від умов. Саме такі умови зараз і настали. Саме зараз предмет "Трудове навчання" такий важливий! Долучайтесь!
Пропонується матеріал до роботи за проєктом "Захисна маска для обличчя". Матеріал створений для дистанційного навчання.

Запрошую переглянути учнів 9 класу

 завдання з трудового навчання


УВАГА !!! ЧЕКАЮ ваші відповіді та фото практичних робіт, які не встигли з різних причин виконати впродовж минулих тижнів.

Також на цій сторінці ви можете знайти ті завдання які не встигли виконати. УСПІХІВ!



 03 травня - 15 травня 2020 року


Пропоную вам ознайомитись з навчальним матеріалом 
з розділу «Технологія побутової діяльності»
та виконати міні-проект «Мій власний стиль»

УВАГА!!! виконати до 19 травня 2020р.

1.Детально ознайомитися із матеріалами підручника с.182-190
Можна переглянути навчальний матеріал до уроку
поданий нижче.
А ТАКОЖ ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО  Трудове навчання.
 Міні проєкт "Мій власний стиль"


Додаткові відео для перегляду:


2.Виконай практичну роботу:
" Створення ескізу моделі одягу обраного стилю"
підручник ст. 196.
Фото ескізів надіслати мені
на електронну адресу: zinkovskaya75@gmail.com
або оформити у презентацію.Спосіб презентації свого
власного стилю обери за бажанням.

26 квітня - 03 травня 2020 року

Продовжуємо роботу над проектом «Вироби в етностилі»

1. Скоро Ви закінчуватиме виконання свого творчого проекту. Останнім кроком у проектуванні є захист своєї роботи. Доробити максимально обраний проект та викласти результат(фото готового вироба) у онлайн-презентацію ТУТ вказавши своє прізвище. Або надсилайте фото на ел.адресу zinkovskaya75@gmail.com

2.У зошиті зробити розрахунок вартості готового виробу.

3.Продумайте як презентувати свій виріб в мережі Інтернет:

зробити фотографії свого виробу,

зняти відео про виготовлення виробу

скласти слайд-шоу про свій виріб



21-25 квітня 2020 року
Завдання  для 9 класів 
 19 квітня 2020 р, багато сімей у світі будуть святкувати Великдень. Для українців Великдень – це не тільки різнокольорові писанки і смачна паска. Це особливе свято, коли слідують традиціям і вірять у диво.  За традицією, Великодню передує серйозна підготовка: прибирання оселі; очищення думок, душі і тіла; приготування різноманітних святкових страв і ласощів. Наш уряд готує до презентації проєкт «Великдень вдома», який допоможе відсвяткувати це велике свято вдома, не збираючись натовпами у церквах, щоб запобігти  поширення COVID-19. 

Я вважаю, що це дуже гарна нагода, щоб разом, всією сім'єю, підготувати дійсно гарне свято! 

 Твоє завдання: 
Термін виконання - до 25 квітня 2020 р. 

1. Скласти перелік  всіх заходів, які були виконані напередодні свята. Зробити фотозвіт. 
2. Розповісти про кулінарні святкові традиції своєї сім'ї. Окремо описати твою особисту участь у приготуванні святкових страв.
 3. Зробити фотозвіт щодо оформлення оселі чи святкового столу. 
4. Виготовити дві (за бажанням - скільки завгодно :)  писанки.  Писанку можна  зробити будь-яким способом, але власноруч, без використання готових фабричних наліпок. 
 5. Зробити селфі вашої щасливої родини за святковим столом. 
6. Оформити всі завдання в презентації PowerPoint і відправити  на zinkovskaya75@gmail.com

7. Попроси батьків оцінити твою роботу,  разом поставте оцінку. 
  Звертай увагу на дедлайн!  Успіхів!

16-20 березня 2020 року

Тема:  Творчий проект "Нове життя старим речам"

                                           (9 клас)

      Творчий проект "Нове життя старим речам"

     Перед початком роботи над проектом прошу пригадати основні правила техніки безпеки та алгоритм роботи у нашій майстерні. Для цього необхідно перейти сюди - "Правила безпечної праці".
     Наступним кроком прошу пригадати інформацію про те, що таке творчий проект та про те, з яких етапів він складається. Для цього переходимо сюди - 
"Про проекти". Також зверніть увагу на інформацію про моделі-аналоги. І не забувайте про визначення "моделей":
  
     Звертаю вашу увагу на те, що виконання творчого проекту в 9-му класі буде дещо відрізнятись від минулих років. Адже саме в цьому році ми з вами будемо навчатись створювати проектну документацію, яка супроводжує кожен творчий проект і є його невід'ємною частино. Впевнений, що ця інформація обов'язково знадобиться вам у майбутньому дорослому житті. А зараз приступаємо до виконання творчого проекту

"Нове життя - старим речам" 

Організаційно-підготовчий етап виконання проекту


     1. Для початку повторимо про технології, проекти та інформацію:





     2. Наступним кроком нам потрібно провести міні-маркетингове дослідження. Для цього, спираючись на власні знання та опитування друзів і знайомих, досліди необхідність в твоєму виробі та дай у зошиті відповіді на запитання:
- Для кого або для чого я буду виконувати цей проект?
- Які матеріали я можу використати для втілення проекту?
- Які технології я буду використовувати під час виготовлення виробу?
- Яким повинен бути мій майбутній виріб? (красивий, оригінальний, міцний і так далі...).1
     3. Повтори (фантазування, біоформ, фокальних об'єктів, комбінаторика) та отримай нову інформацію (біоніка) про методи проектування.
 
1
    4. Використовуючи різноманітні джерела інформації, знайди декілька малюнків, на яких зображені вироби, що подібні до твого. Інакшими словами - створи свій власний банк-даних виробів аналогів.
     5. Виконай завдання:

Конструкторський етап виконання проекту

     1. Зверни увагу:
     Клаузура – це великий аркуш паперу, на якому презентовані різноманітні варіанти майбутнього виробу в загальному вигляді, з прорисовкою окремих частин чи деталей.
     Аркуш із клаузурою по­винен мати завершену композицію стосовно виробу чи проекту в цілому. Під час такої роботи можна застосовувати будь-які зобра­жувальні засоби – від власноруч виконаних малюнків та ескізів до кольорових і скопійованих зображень.
    2. Перед виконанням клаузури пригадай наступну інформацію:







     3. Виконай завдання:



     4. А зараз приступаємо до створення клаузури. Візьми чистий аркуш - намалюй, накресли і запиши усі свої ідеї.
     5. З яких матеріалів ти будеш виготовити виріб? Зверни увагу на інформацію та запиши перелік конструкційних матеріалів на клаузурі. 


     6. Які інструменти та обладання тобі потрібне для виконання технологічних операцій? Подумай та запиши їх назви на клаузурі.  
     7. Зверни увагу на інформацію про автоматизацію виробництва:

Технологічний етап виконання проекту

     1. Зверни увагу:








     2. Склади технологічну картку для виготовлення виробу.
     3. Дотримуючись технологічної картки, заверши технологічний етап виконання проекту. Після цього виклади фото свого виробу на "Електронній дошці". Не забудь написати своє прізвище, ім'я та паралель класу.
1

Додаткова інформація

Заключний етап виконання проекту

     1. Зверни увагу:
     2. Виконай завдіння:



     3. Оформи результати виконання проекту згідно зразка. Документація може бути виконана в зошиті, на окремих стандартних листочках або з допомогою персонального комп'ютера (друкований варіант чи електронна презентація).
      Переглянути зразок виконання документації по проекту у відповідні терміни ти зможеш тут - "Зразок звіту по проекту" або отримаєш його у вчителя.

Ось і все - ми завершили виконання творчого проекту "Нове життя старим речам". Вітаю усіх! Результати нашої роботи можна переглянути на електронній дошці оголошень.





Увага! Усі питання щодо виконання завдань пишемо , на елетронну пошту або на нашій інтернет дошці оголошень на цьому блозі.

Немає коментарів:

Дописати коментар

З Днем знань !

  З Днем знань, школяр дорогий, З початком вересня! Прагнень, радощів, перемог, Друзів надійних, відданих! Нехай пишаються батьки, Часто хва...