Перегляди за останній місяць

Проекти

ПРОПОНУЮ ОЗНАЙОМИТИСЬ ІЗ ПРИМІРНИМ ПЕРЕЛІКОМ ПРОЕКТІВ, ЯКІ МОЖНА ВИКОНАТИ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ В 5-9 КЛАСАХ:

Проект "Нове життя - старим речам" (2019-2020 н.р.)

Обираємо, конструюємо, виготовляємо

     У минулих класах ми говорили про, що виготовлення виробу можна назвати виконанням творчого проекту. Пригадай, що таке проект, переглянувши наступну інформацію. 


      Перший з них – організаційно-підготовчий. 
      Обрати тему проекту. Для цього визначаємо потребу у виробі. Інакшими словами досліджуємо, чи потрібен виріб тобі, твоїм близьким, школі або громаді. Це – міні-маркетингове дослідження. Свої думки щодо вибору теми проекту обґрунтовуємо письмово. 
      Сформулювати вимоги до виробу. Наприклад, простота виготовлення, економічність, естетичність, зручність у використанні, екологічність тощо. 
      Розробити варіанти виробів. Для цього виконуємо малюнки, ескізи, креслення, використовуючи інформацію з різних джерел (книги, журнали, газети, Інтернет, готові вироби). 
       Модель-аналог (виріб-аналог) – подібний за призначенням виріб, на основі якого можна здійснити розробку власного проекту. 
      Далі порівнюємо переваги і недоліки, що дасть змогу в результаті обрати найкращий варіант для виконання проекту. 
       Визначаємо рівень своїх знань. Чи все ми знаємо про те, як виготовити виріб. Якщо певна інформація відсутня, то знайомимось з технологією, яку будемо використовувати для виготовлення виробу. 
       Добираємо матеріали та оцінюємо примірну їх вартість. 
       Другий етап виконання проекту – конструкторський. 
      Розробляємо конструкторську документацію (кресленики, схеми, викрійки). 
      Розробляємо технологічну документацію для проекту (описуємо технологічні процеси виготовлення та складання деталей виробу). 
       Готуємо необхідні інструменти, матеріали та обладнання. 
       Третій етап виконання проекту – технологічний. 
       Плануємо технологічну послідовність виготовлення виробу та організацію робочого місця (складаємо пояснюючу картку). 
       Виготовляємо виріб із дотриманням правил безпечної праці. 
       Останній етап виконання проекту – заключний. 
       Проводимо контроль виготовленого виробу. 
       Проводимо підрахунок витрат на виготовлення виробу. 
       При необхідності випробовуємо виріб. 
        Проводимо аналіз результатів виконання проекту (що вийшло, а що ні). 
       Захищаємо (презентуємо) творчий проект. 





Трудове навчання 5 клас (дівчата)
(Виконати творчий проєкт "Писанка". Заповнити зошит + виріб.)


Писанка з круп

Цікаві крашанки

Пасхальний вінок

Ідеї для виробу до Пасхи

Яйця в техніці квілінг

Трудове навчання 6 клас (дівчата)
(Виконати творчий проєкт "Картина". Заповнити зошит + виріб.)

Картина з квілінгу

Ідеї для картини

Трудове навчання 7 клас
(Виконати творчий проєкт "Картина з монет" або "Дерево з бісеру". Заповнити зошит + виріб.)

Картина з монет

Дерево з бісеру

Валентинове дерево з бісеру

Трудове навчання 8 клас (дівчата)
(Виконати творчий проєкт "Декоративна ваза". Заповнити зошит + виріб.)


Ідеї для виготовлення вази

Ваза з ниток

Ваза з пласмасової пляшки


Трудове навчання 9 клас (дівчата)
(Виконати творчий проєкт "Декоративна ваза". Заповнити зошит + виріб.)


Ідеї для виготовлення вази

Ваза з ниток

Ваза з пласмасової пляшки

Зошит з творчим проєктом



Пошиття захисної медичної маски

Спосіб 1

Спосіб 2

Спосіб 3


Технології 11 клас (дівчата)

(Виконати творчий проєкт "Кулінарні вироби" + виріб.)

 Підручник 


Кулінарне відео







Немає коментарів:

Дописати коментар

З Днем знань !

  З Днем знань, школяр дорогий, З початком вересня! Прагнень, радощів, перемог, Друзів надійних, відданих! Нехай пишаються батьки, Часто хва...