ПРОПОНУЮ ОЗНАЙОМИТИСЬ ІЗ ПРИМІРНИМ ПЕРЕЛІКОМ ПРОЕКТІВ, ЯКІ МОЖНА ВИКОНАТИ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ В 5-9 КЛАСАХ:
Проект "Нове життя - старим речам" (2019-2020 н.р.)
Обираємо, конструюємо, виготовляємо
У минулих класах ми говорили про, що виготовлення виробу можна назвати виконанням творчого проекту. Пригадай, що таке проект, переглянувши наступну інформацію.
Перший з них – організаційно-підготовчий.
Обрати тему проекту. Для цього визначаємо потребу у виробі. Інакшими словами досліджуємо, чи потрібен виріб тобі, твоїм близьким, школі або громаді. Це – міні-маркетингове дослідження. Свої думки щодо вибору теми проекту обґрунтовуємо письмово.
Сформулювати вимоги до виробу. Наприклад, простота виготовлення, економічність, естетичність, зручність у використанні, екологічність тощо.
Розробити варіанти виробів. Для цього виконуємо малюнки, ескізи, креслення, використовуючи інформацію з різних джерел (книги, журнали, газети, Інтернет, готові вироби).
Модель-аналог (виріб-аналог) – подібний за призначенням виріб, на основі якого можна здійснити розробку власного проекту.
Далі порівнюємо переваги і недоліки, що дасть змогу в результаті обрати найкращий варіант для виконання проекту.
Визначаємо рівень своїх знань. Чи все ми знаємо про те, як виготовити виріб. Якщо певна інформація відсутня, то знайомимось з технологією, яку будемо використовувати для виготовлення виробу.
Добираємо матеріали та оцінюємо примірну їх вартість.
Другий етап виконання проекту – конструкторський.
Розробляємо конструкторську документацію (кресленики, схеми, викрійки).
Розробляємо технологічну документацію для проекту (описуємо технологічні процеси виготовлення та складання деталей виробу).
Готуємо необхідні інструменти, матеріали та обладнання.
Третій етап виконання проекту – технологічний.
Плануємо технологічну послідовність виготовлення виробу та організацію робочого місця (складаємо пояснюючу картку).
Виготовляємо виріб із дотриманням правил безпечної праці.
Останній етап виконання проекту – заключний.
Проводимо контроль виготовленого виробу.
Проводимо підрахунок витрат на виготовлення виробу.
При необхідності випробовуємо виріб.
Проводимо аналіз результатів виконання проекту (що вийшло, а що ні).
Захищаємо (презентуємо) творчий проект.
Трудове навчання 5 клас (дівчата)
Писанка з круп
Цікаві крашанки
Пасхальний вінок
Ідеї для виробу до Пасхи
Яйця в техніці квілінг
Трудове навчання 6 клас (дівчата)
Картина з квілінгу
Ідеї для картини
Трудове навчання 7 клас
Трудове навчання 5 клас (дівчата)
(Виконати творчий проєкт "Писанка". Заповнити зошит + виріб.)
Писанка з круп
Цікаві крашанки
Пасхальний вінок
Ідеї для виробу до Пасхи
Яйця в техніці квілінг
Трудове навчання 6 клас (дівчата)
(Виконати творчий проєкт "Картина". Заповнити зошит + виріб.)
Картина з квілінгуІдеї для картини
Трудове навчання 7 клас
(Виконати творчий проєкт "Картина з монет" або "Дерево з бісеру". Заповнити зошит + виріб.)
Картина з монет
Дерево з бісеру
Валентинове дерево з бісеру
Трудове навчання 8 клас (дівчата)
Ідеї для виготовлення вази
Ваза з ниток
Ваза з пласмасової пляшки
Трудове навчання 9 клас (дівчата)
Ідеї для виготовлення вази
Ваза з ниток
Ваза з пласмасової пляшки
Зошит з творчим проєктом
Пошиття захисної медичної маски
Спосіб 1
Спосіб 2
Спосіб 3
Технології 11 клас (дівчата)
Кулінарне відео
Дерево з бісеру
Валентинове дерево з бісеру
Трудове навчання 8 клас (дівчата)
(Виконати творчий проєкт "Декоративна ваза". Заповнити зошит + виріб.)
Ідеї для виготовлення вази
Ваза з ниток
Ваза з пласмасової пляшки
Трудове навчання 9 клас (дівчата)
(Виконати творчий проєкт "Декоративна ваза". Заповнити зошит + виріб.)
Ідеї для виготовлення вази
Ваза з ниток
Ваза з пласмасової пляшки
Зошит з творчим проєктом
Пошиття захисної медичної маски
Спосіб 1
Спосіб 2
Спосіб 3
Технології 11 клас (дівчата)
(Виконати творчий проєкт "Кулінарні вироби" + виріб.)
ПідручникКулінарне відео
Немає коментарів:
Дописати коментар